מה מדפיסים?

סוגי הדפסות שונות

הדפסת חולצות לטיולים שנתיים

החולצות שימושיות מאוד באותם רגעים חמים בהם כולנו מבקשים להחליף את החולצות החמות אותן לבשנו בבית השכם בבוקר בחולצות קלילות יותר, אבל מה לגבי הדפסת חולצות לטיולים שנתיים.

אלו חולצות מתאימות לטיולים?

ההמלצה שלנו היא חולצות מודפסות לטיולים שנתיים עשויות בדים נושמים ונעימים ללבישה. כדאי לבחור חולצות עשויות בד כותנה או בד עשיר בכותנה. טיפ נוסף, רוב המטיילים יעדיפו חולצות בגזרה משוחררת רחבה מעט. את החולצות אפשר להזמין בכמה מידות כאשר יש גם מידות ילדים. אם תרצו להזמין לכל הכיתה מידה אחידה נשמח לייעץ ולסייע לכם לבחור את המידה המתאימה.

מי מעצב את החולצות?

על עצוב ההדפס של החולצות אתם אחראים, הצוות המקצועי שלנו מקבל את הקובץ על ההדפס המבוקש ובוחן את התאמתו לחולצה. אם מתעורר ספק בהתאמת ההדפס לחולצה ניצור קשר ונקבל החלטה יחד עמכם. אפשר להדפיס גם כובעים לטיול!

אלו מידות קיימות במלאי?

המלאי שלנו כולל חולצות כמעט בכל המידות, יש באתר טבלה המפרטת את כל המידות הקיימות ואת סוגי החולצות. לרוב, אנו מחזיקים את כל המידות במלאי, במקרים בהם אנכם מוצאים במלאי את החולצה המבוקשת אפשר לייצור עמנו קשר בדוא"ל או בטלפון ולקבל מענה בהתאם.

שוברים את הקרח עם חולצות מצחיקות

אם מדובר בטיול היכרות בו חברי הקבוצה אינם מכירים זה את זה, הדפסת חולצות אחידות עם מסר מצחיק או חולצות אישיות תסייע למשתתפים לשבור את הקרח ולמצוא נושאי שיחה. חולצות מודפסות לטיולים שנתיים הופכות למזכרת נוסטלגית, רוב התלמידים נוהגים לשמור את החולצות במשך שנים רבות כזיכרון מתוק.

מזכרת מיוחדת מהטיול

צלמתם בטיול תמונות מדהימות? היו רגעים קסומים אותם לא תרצו לשכוח? יש אפשרות להדפיס תמונות אישיות על גבי פאזלים, מחזיקי מפתחות, אבני בזלת, תיקים, פד לעכבר, צלון לרכב, שעונים ועוד. לא נוכל לסיים מבלי לספר כי אפשר להדפיס תמונות אישיות גם על גבי כיסוי המגן של הטלפון הנייד. התמונות האישיות והזיכרונות הטובים ילכו עמכם לכל מקום.

עוד יכול לעניין אתכם...