מה מדפיסים?

סוגי הדפסות שונות

הדפסת חולצות לקטנטנים

אצלנו תוכלו להדפיס חולצות עבור קטנטנים, לגני ילדים כמתנת סוף שנה או מתנות ימי הולדת, חגים,
או אפילו כחולצה אחידה עם סמל הגן.

גננות או ועדי הורים, אם חפשתן חולצות מודפסות לילדי הגן?
אצלנו תוכלו למצוא חולצות ופריטים איכותיים מכל הסוגים, הצבעים, המידות בכל כמות שתרצו ובאספקה מהירה. עם משלוח חינם בהזמנת 35 חולצות לפחות.

ילדי הגן אוהבים מאד לקבל מתנות מהגן.
הזדמנות מצוינת לתת לילדי הגן מתנה היא לתת להם חולצה עם הדפסה צבעונית, לכבוד אירוע מיוחד, או במסיבת סוף השנה.

ניתן ליצור הדפסת חולצות לקטנטנים לכבוד יום המשפחה, יום העצמאות, ימי הולדת, חגים שונים וכמזכרת של אירוע מיוחד.

ילדים אוהבים חולצות מיוחדות, בעיקר כאלו שיש עליהן את הדמויות שהם אוהבים. מסיבה זו חולצות לילדים כוללות בעלי חיים חביבים או דמויות מתכניות הטלוויזיה שהם אוהבים. היום בעזרת הטכנולוגיה תוכלו להזמין חולצות לילדים בהדפס אישי לפי הבחירה שלכם.


כלומר אתם בוחרים את סוג החולצה, המידה והצבע ומהו ההדפס שיופיע עלייה. אין צורך להזמין כמויות גדולות. אנו מדפיסים ישירות על הבגד ולכן יכולים גם לקבל הזמנות של חולצה בודדת.

הדפסת חולצות לקטנטנים לכל מטרה

חולצות לילדים עם הדפס אישי יכולות להתאים לכל מטרה.
אתם יכולים להזמין עבור הילד שלכם בשביל שיהיו לו חולצות לגן או לבית הספר; ניתן להזמין חולצות לילדים עם הדפס אישי כאשר לאחד הילדים יש יום הולדת ורוצים לתת לו מתנה מיוחדת. לפעמים גם מזמינים חולצות לילדים עבור קבוצות – למשל עבור ילדי הכיתה או עבור מאורע מסויים.

הבעיה עם חולצות לילדים היא שהילדים מלכלכים מהר את החולצות וצריך לכבס אותן בתדירות גבוהה. אתם בוודאי חוששים שהכביסות המרובות יהרסו את הבגד ויורידו ממנו את ההדפס. מהבחינה הזו אין לכם סיבה לדאגה. חולצות לילדים בעיצוב אישי הן לא מה שהיה פעם.

החולצות של היום הן חולצות איכותיות במיוחד שאינן נהרסות מהר, גם כאשר מדובר בכביסות רבות. ההדפסים אינם יורדים בכביסה מכיוון שאנו משתמשים בחומרי גלם איכותיים ושיטת הדפסה הצובעת ישירות את סיבי הבגד.

אם אתם רוצים חולצות לילדים בעיצוב אישי וייחודי אתם יכולים להכין את העיצוב לבדכם במחשב. לצורך כך תוכלו לחפש תמונות באינטרנט או אולי לעצב בעצמכם אם אתם יודעים איך. את העיצוב תצטרכו לשלוח לנו על גבי קובץ דיגיטאלי ואנו נדאג להדפסת התמונות.

אם תרצו נוכל להעמיד לרשותכם מאגר של עיצובים מוכנים מהם תצטרכו לבחור. אם תרצו תוכלו לקחת עיצוב קיים ולבצוע לו קסטומיזציה אישית משלכם, למשל לרשום את שם הילד.

הדפסות בצבע

עוד יכול לעניין אתכם...