מה מדפיסים?

סוגי הדפסות שונות

הדפסת תמונות על חולצות

כמה פעמים רצית לעצב בעצמך את ההדפס של החולצה? כמה פעמים חשבתם על הדפסת תמונות על חולצות לפי רצונכם שלכם? היום יש אפשרות לעשות זאת! אפשר להזמין חולצות מודפסות עם הדפסים מיוחדים ומצחיקים או הדפסים מקוריים בעיצוב שלכם מבלי לצאת מהבית. כאן באתר ניתן לבחור הדפס קיים מתוך המאגר או להעלות קובץ עם תמונה משלכם שתהפוך להדפס על חולצה.

חולצה כבקשתך

אנו מעניקים לך את הכוח להשפיע על עיצוב החולצה שלך, אפשר להדפיס על חולצות כמעט כל תמונה, ציור או טקסט. כל שעלייך לעשות הוא לסרוק את הקובץ המבוקש למחשב ולשלוח אותו אלינו עם ציון סוג החולצה המבוקש. הדפסה על חולצות היא המקצוע שלנו ואנו מתייחסים אליו ברצינות, אם אנכם בטוחים האם ההדפס מתאים, אם יש לכם שאלות, נשמח לסייע לכם בביצוע ההזמנה וקבלת החלטות. שביעות הרצון שלכם היא ההצלחה שלנו.

איכות החולצה וההדפס

הדפסת תמונות על חולצות נבחנת בעמידות החולצה לאורך זמן ובעיקר, איך היא במכונת הכביסה. אנו מספקים חולצות איכותיות, ההדפסה מתבצעת תוך שימוש בטכנולוגיה מתקדמת בתחום. כל שעליכם לעשות הוא לעקוב אחר הוראות הכביסה, הקפידו על הוראות הכביסה ותוכלו ליהנות מהחולצות למשך זמן ממושך. ההדפסים עמידים בכביסה, אנו משתמשים בטכניקת הדפסה אשר אינה מתקלפת או דוהה. 

מה אנחנו מדפיסים על חולצות?

התשובה לכך היא פשוטה, אנו מציעים הדפסה על חולצות כבקשתך. נשמח להגשים לילדים וגם למבוגרים חלום על חולצה מיוחדת. אם הילדים מבקשים חולצה עם הדפס אותו לא מצאתם בחנויות, אם הילדים מבקשים חולצה עם תמונה שלהם אפשר לעשות זאת. אנחנו מדפיסים הדפסים מצחיקים, חולצות לחתונות ואירועים, חולצות מודפסות לטיולים, חולצות מודפסות לגני ילדים ועוד.

הדפסת תמונות על חולצות היא מקצוע לכל דבר!

כמו בכל תחום אחר, גם הדפסה על חולצות דורשת ניסיון, ציוד הדפסה מתאים וחולצות איכותיות. כאשר מקפידים על שימוש בציוד איכותי חדיש וחולצות טובות התוצאות בהתאם. אנו עושים שימוש בחולצות איכותיות ועמידות, הלקוחות שלנו מזמינים שוב ושוב חולצות באתר, הצטרפו גם אתם לקהל הלקוחות ותיהנו מחולצות מודפסות איכותיות כבקשתכם.

עוד יכול לעניין אתכם...