מה מדפיסים?

סוגי הדפסות שונות

הזמנת חולצות מודפסות

חולצות מודפסות יכולות להיות רעיון נהדר. ניתן להשתמש בהן בשביל מתנה לאדם מסוים או להזמין כמות בשביל קבוצה. למשל תוכלו להזמין חולצות בעיצוב אישי עבור החברים המשתתפים במסיבת הבר מצווה או חולצות לכבוד יום ספורט בית ספרי. הזמנת חולצות מודפסות בעיצוב אישי היא מעולה ללקוחות פרטיים, לקוחות מוסדיים ועסקים. מיום הולדת של ילד בכיתה ועד מפלגות וארגונים פוליטיים, כולם יכולים להפיק תועלת מחולצות מודפסות.

הזמנות חולצות מודפסות נעשית באופן הבא – כל שאתם צריכים לעשות זה להיכנס לאתר האינטרנט שלנו וניתן באמצעותו לבצע את ההזמנה. ראשית כל אתם צריכים לוודא שיש לכם עיצוב מוכן בקובץ דיגיטלי. אתם יכולים להכין את העיצוב בעצמכם אם אתם יודעים איך או לבקש ממישהו שיכין עבורכם. אם אתם מתקשים אנו תמיד נשמח לעזור לכם ואף להעמיד לרשותכם את מאגר העיצובים המוכן שיש לנו לצורך כך

לצורך ביצוע הזמנת חולצות מודפסות עליכם תחילה לבחור את המוצר עליו תרצו להדפיס.

לאחר מכן, צרו עימנו קשר!

יש למלא שם, דואר אלקטרוני, טלפון על מנת שנוכל ליצור אתכם קשר ולשלוח אליכם את החולצות המוכנות.


בדוא״ל יש לשלוח אלינו את הקובץ הדיגיטלי ולבחור את המאפיינים של החולצות והכמויות. עליכם לבחור את סוג החולצה, המידות, הצבע והכמות הרצוייה. ניתן להזמין כל כמות, אפילו יחידה בודדת. הזמנת חולצות מודפסות באמצעות הטופס הדיגיטלי מתאימה לכמויות קטנות של עד 10 חולצות. מי שרוצה לעשות הזמנות גדולות יותר מוזמן ליצור איתנו קשר טלפוני או באמצעות דואר האלקטרוני. את פרטי הקשר שלנו תוכלו למצוא באתר. למעשה זה כל מה שצריך בשביל לבצע הזמנת חולצות מודפסות.

איכות החולצות

אנו בפרינט שירט שמים דגש מיוחד על איכות החולצות וההדפסה. אנו משתמשים בחומרי הגלם האיכותיים ביותר וציוד ההדפסה החדיש ביותר. יש לנו מדפסת צבע מתקדמת המדפיסה באופן ישיר על החולצות. טכנולוגיה זו מבטיחה הדפסים עמידים בכביסה ובמבחן הזמן. הצבע מודפס ישירות על סיבי הבד, בשונה מהדפסים מהדור הישן שנטו להתפורר ולדהות בכביסה. כמו כן צורת הדפסה זו (הדפסה ישירות על החולצה), מאפשרת לבצע הזמנת חולצות מודפסות גם בכמויות קטנות, החל מחולצה בודדת.

עוד יכול לעניין אתכם...