מה מדפיסים?

סוגי הדפסות שונות

הדפסה על חולצות בראשון לציון

ברוכים הבאים לפרינטשירט, חנות המתמחה בהדפסה על חולצות במרכז ראשון לציון. אצלנו תוכלו למצוא מבחר שירותים מעניינים המתאימים ללקוחות פרטיים, לקוחות מוסדיים ולקוחות עסקיים. הרשו לנו לספר לכם קצת שירותינו והיתרונות שלהם.

חולצות בעיצוב אישי

אצלנו תוכלו למצוא חולצות אך איננו עוד אחת מחנויות האופנה הרגילות, אצלנו מתמקדים בהדפסה על חולצות במרכז ראשון לציון. בעוד בחנויות האופנה אתם בוחרים חולצות ובגדים מתוך המלאי הקיים והמוגבל, ומשלמים על כך ביוקר; אצלנו תוכלו לעצב בעצמכם את החולצות ולא להסתפק בעיצובים מתוך המלאי הקיים. אש כיצד זה עובד?

כאשר אתם מעוניינים בהדפסה על חולצה בראשון לציון אתם בוחרים את כל מאפייני המוצר:

  • בחירת סוג החולצה והבד.
  • בחירת צבע החולצה.
  • בחירת הכמות.
  • בחירת ההדפס

בחירת ההדפס היא החלק המעניין ביותר! כאשר אתם מעוניינים בהדפסה על חולצה בראשון לציון אתם אינכם מוגבלים בבחירה מתוך מלאי עיצובים מוגבל. במקום זאת אתם חופשיים להביא לנו את העיצוב שלכם ואנו נפיק עבורכם את החולצות. כל אחד יכול להכין עיצוב במחשב הביתי ולשלוח לנו.

מי צריך הדפסה על חולצות בראשון לציון ? 

הדפסה על חולצות יכולה להתאים למגוון שימושים, להלן כמה דוגמאות:

חולצות לחיילים – חיילים רבים מזמינים הדפסה על חולצות במרכז ראשון לציון על מנת לציין אירועים חשובים במהלך שירותים הצבאי. הם מעצבים לבדם את החולצות תוך כדי שילוב של ציורים וכיתוב מלא הומור.

חולצות לתנועות נוער – חניכי תנועות הנוער השונות גם כן מזמינים חולצות על מנת לשמר את הווי תנועת הנוער ולגבש את החניכים. החולצות משמשות כמזכרת נהדרת.

חולצות לבר מצווה / חולצות לבת מצווה – זה נהפך לדבר מקובל מאוד להזמין הדפסה על חולצות עבור שמחות משפחתיות כמו בר או בת מצווה. החולצות משמשות כמזכרת נהדרת מהאירוע והן להיט באזור רחבת הריקודים.

חולצות למטרות פרסומיות – ממאפייה שכונתית הרוצה חולצות לעובדים עם שם המקום ועד לתנועות פוליטיות המחלקות חולצות לפעילים.

טכנולוגיית ההדפסה

הדפסה על חולצות נעשית באמצעות טכנולוגיה מתקדמת המאפשרת הדפסה ישירה על הבד. המדפסת מדפיסה מתוך קובץ דיגיטלי ישירות על הבד, בצורה מהירה ואיכותית. שיטה זו מבטלת את הצורך בגלופה, מייעלת את התהליך ומאפשרת גם למזמינים של חולצות בודדות לקבל חולצה מודפסת בעיצוב אישי ובמחיר זול.

עוד יכול לעניין אתכם...