מה מדפיסים?

סוגי הדפסות שונות

הדפסת חולצות לחתונה

כל אירוע או ציון של אבן דרך בחיים הם סיבה מצוינת לחגיגה או להכנת מזכרת כמו הדפסת חולצות לחתונה. החולצה תישמר כמזכרת שימושית ונחמדה שתמיד נמצאת בהישג יד וכאשר לובשים או ועושים בה שימוש נזכרים בחיוך בסיבה אשר לשמה הכינו את החולצה. כיום ניתן להדפיס על חולצות כל מה שרוצים והחולצות הן תמיד רעיון מצוין כהענקת מתנה או מזכרת בין אם מדובר באדם אחד או בקבוצה של הרבה אנשים.

חולצות מודפסות למשפחה של החתן והכלה

יהיה זה נעים הרבה יותר לרקוד על הרחבה עם חולצה נוחה, חולצות מודפסות לאירוע הן תירוץ נהדר להחליף את החליפה הקשיחה ואת שמלות הערב בבגדים נוחים יותר. כאשר מזמינים חולצות מודפסות לחתונה לחברים של החתן והכלה ולבני משפחתם כדאי להזמין כמה חולצות נוספות. תמיד יהיו באירוע חברים נוספים שירצו גם כן חולצות. לאחר האירוע יהפכו החולצות למזכרת מיוחדת לחברים ולבני המשפחה. חולצות מודפסות לחתונה נראות נהדר גם בתמונות החתונה, אל תשכחו להצטלם עם החולצה.

חולצות מודפסות לחברים של החתן

עד היום, היו הגברים בלבד מזמינים חולצות מודפסות לחתונות ונהנים מבגדים נוחים על רחבת הריקודים, כיום אפשר למצוא גם חולצות מודפסות לחתונה בגזרת נשים. יותר ויותר נשים בוחרות בנוחות ומחליפות את נעלי העקב בכפכפים ואת השמלות בחולצות מודפסות נוחות ומכנס ג'ינס.

הדפסת חולצות לחתונה היא דבר מקובל מאוד היום, זוהי דרך יפה לציין ולזכור את האירוע. אתם יכולים להדפיס חולצות לחתונה עצמה, כלומר חולצות מודפסות בעיצוב אישי אשר תחלקו לאורחים במהלך הערב; או לחילופין ניתן להזמין כמויות קטנות יותר עבור האירועים המלווים את החתונה, כמו למשל מסיבת הרווקים או מסיבת הרווקות.

הדפסת חולצות לחתונה יכולה להיעשות מטעם המארגנים של החתונה, כלומר בני הזוג ומשפחתם הרוצים להעניק מתנה יפה לאורחים. אך במקרים רבים היוזמה מגיעה דווקא ממעגל החברים הקרובים אשר רוצים לתת מתנה יפה לחבריהם המתחתנים. בהחלט תוכלו להפתיע את הזוג המתחתן עם הדפסת חולצות לחתונה.

הדפסת חולצות לחתונה נעשית בעיצוב אישי, כלומר אתם מביאים את העיצוב בקובץ דיגיטאלי ואנו מדפיסים אותו עבורכם. אל תדאגו יותר מידי לגבי הצד הטכני, אנו כאן להעניק לכם את כל העזרה בנושא על מנת להבטיח את התוצאה הטובה ביותר. מומלץ מאוד להכין עיצוב אישי משעשע או מרגש, כזה המבטא את אופי האירוע ובני הזוג המתחתנים. בסופו של דבר אתם רוצים מזכרת אשר תקשור את החולצה לערב המרגש.

בשביל להדפיס את החולצות, מלבד הקובץ הדיגיטאלי עם העיצוב, תצטרכו לבחור את הצבעים, המידות והכמויות של החולצות. ניתן להזמין כל כמות שרק תרצו, אפילו חולצה בודדת. אם יש לכם איזה קושי בהכנת העיצוב אנו נעמיד לרשותכם את מאגר העיצובים המוכנים שיש לנו או כל סוג של סיוע שתצטרכו.

איך לבחור איפה כדאי לבצע הדפסת חולצות?

הדברים החשובים ביותר שצריך לחשוב עליהם כאשר רוצים חולצות מודפסות הם איכות החולצה ואיכות ההדפסה. מכיוון שבדרך כלל רוצים שהחולצה המודפסת תהיה מזכרת שתישמר למשך זמן רב הרי שחשוב שהיא תהיה טובה ואיכות וגם ההדפסה – שתחזיק מעמד כמה שיותר זמן מבלי להינזק, להתקלף או לדהות. לכן חשוב לבחור ספק של הדפסת חולצות המציע מבחר גדול של חולצות והדפסות באיכות מעולה ולא פחות מזה.

חברת פרינט שירט מציעה בדיוק את הדברים האלה ומקפידה הקפדה יתרה על איכות החולצות וההדפסות. בחברה ניתן להזמין הדפסת חולצות לחתונה על פי קובץ אישי שהלקוח מעצב בעצמו וכך אין צורך להיצמד לקטלוג או לדגמים מוכנים שהלקוח פחות יאהב. ניתן לבצע את ההזמנה בקלות ובמהירות דרך אתר האינטרנט של החברה ולקבל חולצה איכותית בדיוק עם ההדפסה הרצויה.

הדפסות בצבע

עוד יכול לעניין אתכם...